Pogodbeno vzdrževanje računalniške opreme je primarno namenjeno vsem podjetjem (lahko tudi posameznikom), ki si želijo računalniško podporo v najkrajšem možnem času in nočejo vzdrževati lastnega IT oddelka.
Storitev nudi redno mesečno vzdrževanje celotnega računalniškega sistema in omrežja, redne varnostne kopije podatkov ter neomejeno pomoč na daljavo.
Vključena so preventivna mesečna pregledovanja računalniške opreme ter sprotno odpravljanje manjših napak. V primeru večjih okvar ali težav imate zagotovljen hiter odzivni čas ali nadomestno opremo.
Če je zaradi tehničnih težav z računalniki in omrežjem že trpel vaš posel, je sedaj pravi čas, da resno razmislite o pogodbenem vzdrževanju vaše računalniške opreme. Vedno več manjših podjetij se odloča za zunanje izvajalce, saj je tako vzdrževanje cenejše, kot vzdrževanje lastnega IT oddelka. Poslovanje podjetja je v današnjih časih močno odvisno od zanesljivosti celotnega informacijskega sistema. Stroški mesečnega najema so cenejši, kot stroški na klic.
Kaj pridobim s pogodbenim vzdrževanjem ?
V primeru hujših napak imate zagotovljen krajši odzivni čas do pričetka odpravljanja napake (12h ali manj*) na lokaciji. Za prijavo napak ali svetovanje smo dosegljivi tudi izven delovnega časa (preko e-pošte ali telefona). Če težave ni mogoče hitro odpraviti, se dogovorimo za razumen termin ali nadomestno opremo.
S preventivnimi pregledi lahko veliko napak na računalniški opremi že vnaprej preprečimo. Na osnovi rednih pregledov lahko veliko hitrejeje ukrepamo ali celo preprečimo pojav težave in posledično zastoj poslovanja. V osnovni paket je vključen pregled vseh računalnikov na lokaciji enkrat mesečno.
V primeru manjših napak obisk na vaši lokaciji ni potreben, saj se z vašim računalnikom lahko povežemo kar na daljavo in težavo odpravimo. Na tak način izgubite minimalno dragocenega časa. Edini pogoj je le delujoč operacijski sistem ter internetna povezava.
Računalniška oprema lahko prične zaradi zastarelosti ali dotrajanosti oteževati vaše poslovanje. Ko pride do tega, vam svetujemo ustrezno zamenjavo ali nadgradnjo. Zaradi stalnega izobraževanja imate vedno na voljo strokovno pomoč in svetovanje pri nadgradnjah ali drugih odločitvah.
Vzdrževalna pogodba zagotavlja tudi redne mesečne varnostne kopije vseh vaših najpomembnejših podatkov. Kaj je hujšega, kot izguba ključnih podatkov za poslovanje ? Kopiranje lahko izvajamo na naše trde diske (NAS sistem) in tako nimate dodatnih stroškov in skrbi. Lahko pa se varnostne kopije shranjujejo tudi pri vas.
V primeru, ko napake ni mogoče rešiti v za vas sprejemljivem času, vam zagotovimo uporabo naše nadomestne strojne opreme. S tem se izpad poslovanja zaradi okvarjene opreme zmanjša na minimum. Seveda zamenjava strojne opreme z nadomestno ni mogoča v vseh primerih.
Osnovni paket
- Do 5 računalnikov
- Pregledi na zahtevo in redni mesečni pregled
- Odzivni čas do 12h*
- Neomejena pomoč na daljavo
- Svetovanje o nadgradnjah
- Telefonska ali email pomoč
Srednji paket
- Do 10 računalnikov
- Odzivni čas do 6h
- Pregled na zahtevo in redni mesečni pregled vseh računalnikov
- Neomejena pomoč na daljavo
- 1x letno varnostna kopija podatkov
- Dosegljivost izven delovnega časa
- Svetovanje o nadgradnjah
- Brezplačna telefonska ali email pomoč
Zahtevnejši paket
- Do 20 računalnikov
- Odzivni čas do 4h*
- Pregled na zahtevo + redni mesečni pregled
- Neomejena pomoč na daljavo
- Mesečne varnostne kopije
- Dosegljivost izven delovnega časa
- Nadomestna strojna oprema
- Svetovanje o nadgradnjah
- 10% popust na ostale storitve
- Brezplačna telefonska ali email pomoč
* Odzivni čas je čas do pričetka odpravljanja napake in ne čas odprave napake. V odzivni čas je vključen le dnevni termin (8-18h), razen za nujne primere.
** V pakete vzdrževanja so vključeni tudi pregledi in popravila mreže ali internetnega dostopa.
*** Vse cene vsebujejo DDV, smo davčni zavezanci.