Optimizacija spletne strani (SEO)

Imate zelo dobro spletno stran, hud dizajn in druge funkcionalnosti. Pa vam to nič ne pomaga, če spletne strani uporabniki (iskalci) ne najdejo. Glavni cilj vsake spletne strani je zagotovo čim boljša pozicija v iskalnikih, saj ta prinaša večjo prepoznavnost in tudi več strank (obiska). Spletna optimizacija vam zagotavlja glede na konkurenco in vložek v optimizacijo strani optimalno pozicijo med iskalnimi rezultati za posamezno ključno besedo. Razdelimo jo na onsite in na offsite optimizacijo. Onsite optimizacija je običajno enkraten poseg, offsite optimizacija pa se dela na daljši rok.

Google-je-kralj

Zakaj se odločiti za optimizacijo spletnih strani MAT3 ?

 

Zavedati se morate, da je optimizacija spletne strani dolgoročen postopek in rezultati niso vidni že v nekaj dneh ali tednu dni. S tako imenovanimi BlackHat tehnikami gre lahko ves trud v nič. Že res, da lahko te tehnike nudijo hiter vzpon strani, vendar ko pride padec je ta globok, boleč in lahko tudi trajen.

Največ dela je prav prvo leto po pričetku optimizacije. Ko stran pridobi dobre pozicije, se ta strošek zniža in dogovorimo se le še za vzdrževalno ceno.

Po dogovoru za optimizacijo spletne strani vsakodnevno spremljamo pozicijo vaše strani za dogovorjene ključne besede. O spremembah in napredku vas tudi obveščamo.

Če ne uspemo doseči boljših pozicij, vam računa ne izstavimo. Poštenost je vedno na prvem mestu.

90% prometa na spletni strani ustvarijo iskalniki in 80% uporabnikov pregleda le prvo stran iskalnih zadetkov.

Potek optimizacije spletne strani

 

“Onsite” optimizacija

Spletna stran je prvenstveno namenjena ljudem (obiskovalcem) in zanje mora biti tudi prilagojena. Šele nato imamo v mislih spletne iskalnike. “Onsite” optimizacija je namenjena izboljšanju spodaj naštetih elementov na sami spletni strani, ki vplivajo na boljšo pozicijo strani med iskalnimi rezultati. Hkrati pripomore iskalnikom k lažji pridobitvi bistvenih informacij o naši spletni strani.

Kaj vsebuje ?

  • optimizacija URL naslovov
  • primerni naslovi strani
  • kakovostna vsebina strani
  • meta podatki (opis, ključne besede,…)
  • alt oznake multimedijskih vsebin
  • ustrezne preusmeritve
  • zemljevid strani in datoteka robots.txt
  • povezava z Google Webmaster Tools in statistika obiska (Analytics)
  • izboljšanje hitrosti nalaganja spletne strani
  • preverjanje pozicij v iskalnikih za izbrane ključne besede

 

izboljsanje-pozicij

“Offsite” optimizacija

Offsite optimizacija je namenjena sodelovanju na daljši rok (nekaj mesecev ali več) in vsebuje dogajanje zunaj vaše spletne strani (našteto spodaj), je pa celotna aktivnost tesno povezana z vašo spletno stranjo in njeno vsebino.

 

Kaj vsebuje ?

  • občasne objave na družbenih omrežjih
  • objava člankov s sorodno vsebino na podpornih straneh
  • občasni prispevki v blogu vaše spletne strani (če ga stran ima)
  • druge objave (portali, forumi, druge strani)
  • spremljanje napredka
  • pridobivanje zunanjih povezav

pozicija-spletne-strani

Že dolgo je znano, da je vsebina kralj. In če jo ima vaša spletna stran premalo ali pa je ta slabe kakovosti, ne morete računati na dobre rezultate za posamezne ključne besede. Vsebino spletne strani vam lahko dopolnimo tudi mi (preko zunanjih kakovostnih piscev) ali pa vsebino pripravite sami in vam jo mi le vnesemo ter optimiziramo.

Cena optimizacije spletne strani

Cena on-site optimizacije je fiksni znesek, cena off-site optimizacije pa je odvisna od primera do primera in časa trajanja take optimizacije. V primeru nedoseženih boljših pozicij je lahko celo enaka nič, saj nas plačate glede na učinek.

Če vam spletno stran izdelamo mi, je on-site optimizacija že vključena v ceno.

Cena on-site optimizacije znaša 80 €.*

* Cena velja za manjšo do srednje veliko spletno stran