AdWords oglaševanje

Google oglaševanje (AdWords oglaševanje) je primerno za vse tiste, ki želijo na hiter in učinkovit način na svojo spletno stran pripeljati kvaliteten in ciljan obisk. Vodenje kampanje preko Adwords-a omogoča zelo natančno izbiranje ciljne skupine obiskovalcev. Oglaševanja je tipa PPC (Pay per Click). Plačate le klik na oglas, torej le ko nekdo klikne na vaš oglas in dejansko obišče vašo spletno stran. Cene klikov so odvisne od konkurence, izbranih ključnih besed in drugih faktorjev.



Google-adwords

Kakšna je razlika med optimizacijo spletne strani in Google oglaševanjem ?

Na kratko povedano je optimizacija spletne strani dolgoročni proces, ki vam rezultate prinese na daljši rok. Doseženi rezultati so običajno trajnejši. Google oglaševanje je namenjeno hitremu dosegu ciljnih uporabnikov. Efektivno je le toliko časa, dokler so sredstva na oglaševalskem računu. Povprečno vas Google oglaševanje stane od 100 do 150 € na mesec (samo cena klikov). Obe stvari imata svoje prednosti in slabosti. Običajno je v določeni meri dobro izvajati obe možnosti.

Osnovni

150 € Osnovni oglaševalski paket za manjše spletne strani.
  • 100 € oglaševalskega proračuna
  • do 10 ključnih besed
  • do 5 oglasov
  • okvirno trajanje 1 mesec
  • končno poročilo

Naprednejši

400 € Naprednejši oglaševalski paket
  • 300 € oglaševalskega proračuna
  • do 10 ključnih besed na posamezno skupino
  • do 15 oglasov v več skupinah
  • okvirno trajanje 3-4 mesece
  • vmesno in končno poročilo

Kako poteka AdWords oglaševanje ?

  • Analiza vaše konkurence, določitev proračuna (paketa) in dnevne porabe
  • Izbor primernih ključnih besed
  • Izdelava primernega besedila za oglase
  • Spremljanje rezultatov, izboljšave
  • Poročanje o številu obiska, klikov, uspešnosti posameznih oglasov itd.